Read me!! -  Characters -  About KuaK -  Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  RSS -  Fav
 
» Home



24 Feb 2008 10:52 pm

Not dead yet !!

...aaand we ain't planning on dying anytime soon!!

Hey thanks for all of your support and SO SORRY for the long hiatus. Em...yeah, it was due to a very lame excuse but THERE YA GO! Everything's solved now. Oh and about the profiles, galleries, etc sites...they're not open yet but soon enough *wink*

So expect more from SMxX soon!! Cya!


19 Jun 2007 11:13 pm

Wheeee!!!

W000!! Hey everybody!! First of all, thanks for visiting !! I hope y'all enjoy this little twisted doujin thing...cuz I'm sure enjoying makin' it.

Anyway, I would like to clarify some things first: Be warned, it's a doujin based on a veeery old crossover fanfiction so elements from other well-known series may appear in the course of the story. As I mentioned elsewhere, this is solely an experiment, meaning, I'm doing it as a speed-comic test and without paying that much attention to details.

I'm still not sure how often I'll be updating (3 pages a week, or 5...I DUNNO!!) but I'll try to do it everyday ^^. OH! and before I forget, please feel free to contact me for whatever ^^ here's my email: cuac_megabyte*hotmail.com (just substitute the * for an @ ) See ya!!





Powered by Smackjeeves.com || Site design by Enkida